Тя


Тя не ми е сестра, а нещо повече

До вчера в ясла и детската градина,
а днес все още заедно сме, нито една не си замина.
Споделяхме кукли, ластички и фиби,
а сега за родителите си измисляме алиби.
Пораснахме и разстоянието ни раздели една от друга,
оттогава все по-близки сме, звъним си през секунда.

Когато не съм права, сърди се и не си говорим с дни,
но потърси ли ме, до нея съм, дори навън порой да вали.
Усмивката й ми е най-важна, щастлива искам да е тя,
виждам ли я все така, започвам и аз да блестя.
Сестра не ми е, никак даже, 
тя ми е СРОДНАТА ДУША!

Обичам те, колкото са песъчинките на морето,
защото те безкрай са, и ти ги подарявам за сърцето.
Заслужаваш най-доброто, мила,
дори това стихотворение за теб съм украсила.
Ти си най-доброто същество на света,
МОЯ вечна приятелко добра!





Коментари

Популярни публикации от този блог

Човек сам прави себе си

Българският провинциализъм