Има ли хормон с твоето име?

Има ли хормон с твоето име?

Излизайки сред толкова обикновени хора, сякаш...
нещо липсва на тази пуста обстановка!
Не знам какво е ,,то''.
Но така или иначе бих отпила няколко глътки алкохол в бара, намиращ се на 12-ия етаж.
Реших да се кача с асансьора, а някой слизаше с него.
Когато вратите се отвориха, дозата Адреналин вече се бе изляла по слабите ми места.
Уханието на мъжки парфюм докосна всеки рецептор от обонятелната ми система.
А задният дял на Хипофизата, сякаш се събуди от дълбока наркоза.
Голямото количество Вазопресин и Окситоцин(известен като ,,хормон на любовта''), се събраха и създадоха усещането за близост и щастие.

Направих крачка напред, тъй като изглеждах доста глупаво,
стоейки без реакция, а всъщност
Симпатикусът от Вегетативната нервна система в мен работеше безотказно.
Или по-скоро, малкото количество тироксин ме издаваше.
Очевидно стана за секунди, дори не усетих, че ти премина,
а аз вече бях натиснала бутона за затваряне на вратите.
Нямах представа, че Допаминът и Норепинофринът действат като дрога.
А нивото Серотонин(известен като ,,хормон на щастието'')
от високо падна толкова ниско, че депресията ме връхлетя за цели 12 етажа.
Когато седнах в бара, намирайки се сред толкова обикновени хора,
сякаш... нещо липсваше на тази пуста обстановка.
И вече знам какво е ТО!
Има ли хормон с твоето име? 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Човек сам прави себе си

Аз съм Пролет, той е Есен

Тя