2 месеца по-рано


2 месеца по-рано
те чакам насред тъмната улица,
осветявана от премигващите, 
вече изтощели стари лампи.
Всеки път пристигаш с няколко минути закъснение,
а АЗ през това време се наслаждавам 
на последната за вечерта(защото с теб не пушех), 
почти гаснеща цигара,
която докосва устните ми, когато ТИ отсъстваш.
Качвам се в колата
и мълча, 
знам накъде караш;
влизаме в стария двор 
на една не толкова изоставена къща,
която съживихме с настроенията си.
Цветът на настроенията беше различен:
от черен - до най-бледорозовия нюанс.

2 месеца по-късно
не чакам и ти не пристигаш.
Аз отново се наслаждавам на цигарата си,
за която устните ми вече копнеят.
Отново мълча, а уличните лампи продължават да мигат, 
сякаш ми напомнят, че всичко си е същото.
Цвета на настроението ми ли?
Същото това, 
което витае във вече изоставената къща,
изобилствана единствено от черни нюанси.




Коментари

Популярни публикации от този блог

Човек сам прави себе си

Аз съм Пролет, той е Есен

Тя