Аз съм Пролет, той е Есен

За теб.

И не защото аз съм краят на студеното време,
а той - неговото начало.
Не защото аз разцъфвам, а той пада. 
А измежду тези два сезона беше нашият.
Лятото.

Какво клише е, че взаимоотношенията се случват неочаквано.
Напротив, този сблъсък се очакваше.
Влизаш, търсиш, намираш, поглеждаш - не спираш?
Подтикваш, излизаш, след теб и повеждаш - идваш?
Докосваш, усещаш, събличаш, допираш - и влизаш?

Да, точно така изглеждаше тогава.
А да знаеш как изглежда в нас сега!
Кой е този антоним на сблъсък?
Стигат ли му 100 дни на човек, за да покаже любовта си?
Ако не успее да се балансира, може би по-малко.

Точно така - баланс.
Какъвто е балансът между Пролетта и Есента.
Като този на морето в най-слънчевото време.
А за мен всички дни с него са слънчеви.
И топли.

И не защото аз съм краят на студеното време,
а той - неговото начало.
(Дори не споменавам зима).
Защото аз съм неговото начало,
а той - моят КРАЙ.


Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Човек сам прави себе си

Тя